Ultimul update la data de 31 Decembrie 2016.
- DEFINIŢII ŞI TERMENI
HaliKali.ro, HaliKali – este denumirea comercială a S.C. HALIKALI TRADE INTERNATIONAL S.R.L., persoană juridică de naţionalitate română, având sediul social‚ în Strada Castrului Roman nr. 29, comuna Drajna, judeţul Prahova, având număr de ordine în Registrul Comerţului J29/1141/16.06.2016, cod unic de înregistrare fiscală 36212985.
Vânzător – persoana juridică HaliKali.ro.
Cumpărător – persoană fizică şi/sau persoană juridică sau orice enţitate juridică care işi face un Cont pe Site şi efectuează o Comandă.
Client – persoană fizică şi/sau persoană juridică care are sau obţine acces la CONŢINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziţie de către HaliKali (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între HaliKali şi acesta şi care necesită crearea şi utilizarea unui CONT.
Utilizator – orice persoană fizică şi/sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, şi-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secţiunea Termeni şi Condiţii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adauga Conţinut pe Site. Nickname-ul este asociat informaţiilor din Site ale Utilizatorului / Clientului / Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – secţiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail şi o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii şi care conţine informaţii despre Client/Cumpărător şi istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanţii Bunuri etc.).
Favorite – secţiune din Cont care permite Cumpărătorului / Utilizatorului să îşi creeze Liste.
Listă – pagina web din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri pe care le consideră a fi preferate şi pe care, ulterior, le poate adăuga în coşul de cumpărături (”coşul meu”).
Listele pot fi:
– Publice: orice Client/Cumpărător/Utilizator poate vizualiza Lista.
Cumpărătorului/Utilizatorului în cazul în care acesta a distribuit-o pe reţelele de socializare (Facebook, Instagram, Twitter, Google+, Pinterest etc.) sau dacă accesează profilul public al Cumpărătorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricând, direct din Contul său, secţiunea Favorite.
– Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului.
Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca şi publice oricând, direct din Contul său, secţiunea Favorite.
Site – domeniul www.halikali.ro şi subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător şi Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenţia sa de a achiziţiona Bunuri şi Servicii de pe Site.
Bunuri şi Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele şi serviciile menţionate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acţiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri şi/sau Servicii având un stoc limitat şi predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanţă încheiat între Vânzător şi Cumpărător, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Cumpărătorului.
Conţinut – toate informaţiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conţinutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice şi/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informaţie comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informaţiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
informaţii legate de Bunurile şi/sau Serviciile şi/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă; informaţii legate de Bunurile şi/sau Serviciile şi/sau tarifele practicate de către un terţ cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă; date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisă de către deţinătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienţei personale şi capacităţii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificaţiile menţionate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacţie a unui Utilizator/Client/Cumpărător faţă de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Acest grad de satisfacţie va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observaţie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formula de adresare către alţi Utilizatori/Clienţi/Cumpărători cu scopul de a obţine informaţii despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.
Răspuns – informaţie scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare pe Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicaţie oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuţii.
Document – prezentele Termene şi Condiţii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poşta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor şi Serviciilor şi/sau a promoţiilor desfăşurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informaţiile conţinute de acesta.
Tranzacţie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun şi/sau Serviciu de către HaliKali, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operaţiunilor de colectare, transport şi valorificare/reciclare a deşeurilor echipamentelor electrice şi electronice, astfel cum este prevăzut de legislaţia în vigoare.
Specificaţii – toate specificaţiile şi/sau descrierile Bunurilor şi Serviciilor aşa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Plată cu 1 click – serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăţi integrat în Site, pus la dispoziţia Clienţilor, Utilizatorilor şi/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăţi cu cardul on-line.
Token – număr criptat unic asociat cardului de plată al Cumpărătorului după efectuarea unei plăţi on-line, după activarea serviciului PaybyClick şi care va putea fi utilizat de către Cumpărător pentru autorizarea Tranzacţiilor prin serviciul PaybyClick.
- DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul îşi derulează operaţiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare şi nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor şi/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri şi/sau Servicii din Comandă va anunţa Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziţia Vânzătorului la efectuarea Comenzii şi va returna suma achitată.
2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător şi Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poştei electronice şi/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate, preţurile şi rezervările Bunurilor şi/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecişidouă) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
2.6. Documentul şi informaţiile puse la dispoziţie de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanţie emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziţionate.
- POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate HaliKali îşi rezervă dreptul de a restricţiona accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi şi/sau la unele din modalităţile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activităţii Clientului/Cumpărătorului pe Site, acţiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel HaliKali. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relaţii cu Clienţii al HaliKali, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menţionate.
3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacţiunea directă cu acesta sau prin adresele menţionate la secţiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informaţiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.3. În cazul unui volum de trafic neobişnuit de mare provenit din partea unei reţele de internet, HaliKali îşi rezervă dreptul de a cere Clienţilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informaţiei din cadrul Site-ului.
3.4. HaliKali poate publica pe Site informaţii despre Bunuri şi/sau Servicii şi/sau promoţii practicate de către acesta sau de către oricare alt terţ cu care HaliKali are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp şi în limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor şi/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) şi includ T.V.A.
3.6. În condiţiile prevăzute de lege, preţul Bunurilor electronice afişat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adaugată la preţul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relaţii cu Clienţii HaliKali.
3.7. În cazul plăţilor online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acţiune o poartă numai Cumpărătorul.
3.8. Toate informaţiile folosite pentru descrierea Bunurilor şi/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice şi/sau prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligaţie contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. După 7 (şapte) zile de la achiziţionarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va putea solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziţionat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienţi/Cumpărători de pe Site şi se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii şi în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
- CESIONAREA ŞI SUBCONTRACTAREA
Vânzătorul poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru Servicii ce ţin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil faţă de Cumpărător pentru toate obligaţiile contractuale.
- DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ŞI INDUSTRIALĂ
5.1. Conţinutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text şi/sau conţinut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a HaliKali, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obţinute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licenţe de utilizare şi/sau publicare).
5.2. Clientului/Cumpărătorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terţe părţi, modificarea şi/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conţinut în orice alt context decât cel original intenţionat de HaliKali, includerea oricărui Conţinut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al HaliKali asupra Conţinutului precum şi participarea la transferul, vânzarea, distribuţia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afişarea Conţinutului, decât cu acordul scris expres al HaliKali.
5.3. Orice Conţinut la care Clientul/Cumpărătorul are şi/sau obţine acces prin orice mijloc, se află sub incidenţa Documentului, în cazul în care Conţinutul nu este însoţit de un acord de utilizare specific şi valid încheiat între HaliKali şi acesta, şi fără nicio garanţie implicit sau expres formulată din partea HaliKali cu referire la acel Conţinut.
5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera şi/sau utiliza Conţinut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
5.5. În cazul în care HaliKali conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conţinut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obţine acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conţinuturi definite în acord, numai pe perioada existenţei acestuia sau acestor conţinuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condiţiilor definite, în cazul în care acestea există şi nu reprezintă un angajament contractual din partea HaliKali pentru respectivul Client/Cumpărător sau oricare alt terţ care are/obţine acces la acest conţinut transferat, prin orice mijloc şi care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conţinut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
5.6. Niciun Conţinut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare şi/sau vizualizare nu constituie o obligaţie contractuală din partea HaliKali şi/sau al angajatului/prepusului HaliKali care a mijlocit transferul de Conţinut, în cazul în care aceasta există, faţă de respectivul conţinut.
5.7. Este interzisă orice utilizare a Conţinutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoţeşte, în cazul în care acesta există.
- COMANDA
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor şi/sau Serviciilor dorite în coşul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalităţile indicate expres. Odată adăugat în coşul de cumpărături, un Bun şi/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpăratorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vânzător, în orice situaţie în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
6.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligaţie ulterioară a vreunei părţi faţă de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacţiei, în cazul plăţii online;
6.4.2. invalidarea tranzacţiei de către procesatorul de carduri agreat de HaliKali, în cazul plăţii online;
6.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete şi/sau incorecte;
6.5. În cazul în care un Bun şi/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt şi va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului şi/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (şapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoştinţă acest fapt.
7.HALIKALI NU ASIGURA DREPTUL DE RETURNARE
Bunurile nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii şi/sau din motive de igienă.
- CONFIDENŢIALITATE
8.1. HaliKali va păstra confidenţialitatea informaţiilor de orice natură pe care le furnizaţi. Dezvăluirea informaţiilor furnizate se va putea face doar în condiţiile menţionate în prezentul Document.
8.2. Nicio declaraţie publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terţe părti nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimţământul prealabil scris al Vânzătorului.
8.3. Prin transmiterea de informaţii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiţi Vânzătorului acces nerestricţionat şi irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afişa, modifica, transmite şi distribui aceste materiale sau informaţii. Sunteţi, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informaţii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-aţi trimis prin intermediul Site-ului. HaliKali nu va constitui subiect de obligaţii referitoare la confidenţialitatea informaţiilor trimise, dacă legislaţia în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
8.4. Prin înscrierea în baza de date a HaliKali, Clientul/Cumpărătorul îşi oferă consimţământul expres, în limitele legislaţiei în vigoare, de a fi contactat de către terţi, parteneri ai HaliKali: furnizori de servicii de marketing, alţi furnizori de servicii în vederea îndeplinirii obiectului Contractului încheiat între Cumpărător şi Vânzător, precum şi de agenţii de stat, guvernamentale, atunci când legislaţia specifică prevede acest lucru; cât şi de alte companii cu care HaliKali poate dezvolta programe comune de ofertare pe piaţă a Bunurilor şi/sau a Serviciilor etc.
- PUBLICITATE
9.1. Newsletterele HaliKali sunt transmise prin intermediul partenerilor specializaţi şi agreaţi de HaliKali. Astfel, sunt asigurate confidenţialitatea şi securitatea informaţiilor.
9.2. În momentul în care, Clientul îşi crează un Cont pe Site, are posibilitatea să îşi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Clientul îşi poate modifica opţiunea cu privire la acordul emis către Vânzător în orice moment:
9.2.1. prin contactarea HaliKali în acest sens.
9.2.2. prin modificarea setărilor din Contul de client la secţiunea “Abonările mele”.
9.2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afişat în mesajele comerciale primite de la Vânzător.
9.3. Renunţarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunţarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
- FACTURARE – PLATA
10.1. Preţurile Bunurilor şi/sau Serviciilor afisate în cadrul site-ului www.HaliKal.ro includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare.
10.2. Preţul, modalitatea de plată şi termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile şi Serviciile livrate, obligaţia Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare.
10.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conţine Bunuri şi/sau Servicii vândute de HaliKali, cu excepţia Bunurilor şi/sau Serviciilor vândute de partenerii HaliKali Marketplace, precum şi pentru orice alte plăţi aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poşta electronică, la adresa de e-mail menţionată de Cumpărător în Contul său.
10.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului ii revin obligaţiile de a-si actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său şi de a accesa informaţiile şi documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
10.5. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul său, va deţine o evidenţă a facturilor emise de HaliKali, putându-le salva şi arhiva la rândul său în orice moment şi în orice modalitate pe care o doreşte.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul îşi exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către HaliKali în Contul său prin intermediul poştei electronice, la adresa de e-mail menţionată în Contul său.
10.7. În cazul în care aceste informaţii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecişiopt) de ore în Cont, te rugam să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: vanzari@halikali.ro.
10.8. Datele cardului de plată ale Clientului/Utilizatorului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile HaliKali şi nici nu vor fi stocate de către de HaliKali sau de către procesatorul de plăţi integrat în Site, ci doar de către instituţia de autorizare a Tranzacţiei sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
10.9. Pentru motive de securitate a Tranzacţiilor Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site şi să nu seteze opţiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă şi se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conţină cel puţin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre şi caractere speciale).
10.10. Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul poate introduce datele mai multor carduri de plată pe care le deţine.
- LIVRAREA BUNURILOR
11.1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile către Cumpărător în sistem de curierat door-to-door, curierat door-to-door ramburs, Poşta Română şi/sau Poşta Română ramburs, conform opţiunii Clientului.
11.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.
11.3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor şi Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
- GARANŢII
12.1. Toate Bunurile comercializate de către HaliKali, cu excepţia acelor Bunurilor resigilate, beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale (după caz) şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
12.2. În cazul Bunurilor vândute şi livrate de HaliKali, certificatele de garanţie sunt emise direct de producător.
12.3. În cazul Bunurilor vândute şi livrate de HaliKali prin partenerii Marketplace, Cumpărătorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiază de garanţie un certificat de garanţie cu toate detaliile centrului de service care asigură reparaţiile pe durata termenului de garanţie. Garanţia Bunurilor achiziţionate prin intermediul HaliKali de la partenerii Marketplace este asigurată de către service-ul autorizat menţionat pe certificatul de garanţie aferent Bunului sau de către Vânzător.
12.4. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanţie aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligaţiile de a-şi actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său şi să acceseze informaţiile şi documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul său de pe www.HaliKali.ro, va deţine o evidenţă a certificatelor de garanţie emise de HaliKali, putându-le salva şi arhiva la rândul său în orice moment şi în orice modalitate pe care o doreşte.
În cazul în care aceste informaţii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecişiopt) de ore în contul de client, vă rugăm să ne sesizaţi acest aspect pe adresa de mail: vanzari@halikali.ro.
12.5. În cazul certificatelor de garanţie emise de producători, Bunul reclamat defect în perioada de garanţie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menţionat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanţiei.
Lipsa certificatului de garanţie al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecişiopt) de ore de la recepţia mărfii pe adresa de email: vanzari@halikali.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
- TRANSFERUL PROPRIETĂŢII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plăţii din partea Cumpărătorului în locaţia indicată în Comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau Poştă sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
- RĂSPUNDERE
14.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terţă parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligaţiile sale conform Comenzii şi/sau pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor şi/sau Serviciilor după livrare.
14.2. Prin crearea şi utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul îşi asumă răspunderea pentru menţinerea confidenţialităţii datelor de Cont (user şi parolă) şi pentru gestionarea accesării Contului, şi, în măsura permisă de legislaţia în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
14.3. Prin crearea Contului şi/sau utilizarea Conţinutului şi/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres şi fără echivoc Termenii şi Condiţiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului şi/sau utilizării conţinutului şi/sau la data plasării Comenzii.
14.4. Ulterior creării Contului utilizarea Conţinutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor şi Condiţiilor Site-ului şi/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor şi Condiţiilor Site-ului.
14.5. Termenii şi Condiţiile Site-ului pot fi modificaţi oricând de către HaliKali, aceştia fiind opozabili Clienţilor/Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la data afişării în Site. Acceptarea Termenilor şi Condiţiilor Site-ului se confirmă prin bifarea check-box-ului corespunzător din Site şi/sau prin trimiterea Comenzii şi/sau prin efectuarea unei plăţi online.
- ÎNSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ŞI RĂSPUNSURI
15.1. Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări şi Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/Clienţi/Cumpărători, în secţiunile “Întrebările şi răspunsurile clienţilor” şi “Review-uri”. Informaţiile înscrise pot fi atât pozitive, cât şi negative, şi se vor referi la caracteristicile şi modul de folosire al unui produs sau serviciu.
15.2. În momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienţii/Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licenţă neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă, nelimitată teritorial şi dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui şi de a afişa acest conţinut.
15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns în secţiunile menţionate, se angajează să respecte următoarele reguli:
– să facă referiri doar la caracteristici şi/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informaţii legate de aspecte ce se pot schimba (preţ sau oferte promoţionale) sau informaţii care ţin de modul desfăşurării Comenzii;
– să folosească doar limba romană. Sunt permise şi cuvintele sau expresiile care, deşi nu sunt considerate româneşti, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
– să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător;
– să se asigure de încadrarea corectă a conţinutului introdus pe Site astfel: orice Întrebare va fi înscrisă în secţiunea “Întrebările şi răspunsurile clienţilor”, şi orice Review va fi înscris în secţiunea “Review-uri”;
– să se asigure că informaţiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînşelătoare şi în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părti, drepturile de autor, de marcă comercială, de licenţă sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– să folosească această facilitate doar pentru a comunica sau a obţine detalii suplimentare referitoare unui anumit produs sau serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea şi cumpărarea de produse sau servicii;
– să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod şi în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informaţii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume şi/sau prenume etc.) sau orice altă informaţie care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
– să nu înscrie informaţii şi/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfăşoară aceeaşi activitate comercială ca şi Vânzătorul;
– să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziţie de către Vânzător sau să înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri care să conţină materiale de natură publicitară;
– să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/Răspunsul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.
15.4. Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga şi un Rating relevant pentru produsul său serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influenţa Rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoţit de un Rating mare duce la o creştere a Rating-ului general, iar un Review însoţit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
Utilizatorii/Clienţii/Cumpărătorii ce înscriu Review-uri la care ataşează fişiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:
– fişierele încărcate vor conţine imagini şi/sau videoclipuri care se referă la produsul său serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se că fişierele încărcate respectă drepturile de autor;
– fişierele încărcate nu vor conţine violenţă, conţinut pentru adulţi, limbaj licenţios sau alt conţinut care ofensează o persoană/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice;
– fişierele încărcate nu vor conţine informaţii legate de alte persoane;
– fişierele încărcate nu vor conţine URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfăsoară aceeaşi activitate comercială ca Vânzătorul.
15.5. Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având un conţinut inadecvat, dintr-o perspectivă strict subiectivă, acest conţinut este examinat cu atenţie de către Vânzător pentru a determina dacă încalcă Termeni şi Condiţii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.
15.6. În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenelor şi Condiţiilor în mod repetat, acesta îşi rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secţiunile “Întrebări şi răspunsuri ale clienţilor” şi “Review-uri”.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
16.1. HaliKali este înregistrată în Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal sub numărul 666666666.
16.2. Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, HaliKali are obligaţia de a administra în condiţii de sigurantă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi dumneavoastră.
16.3. Scopul colectării datelor este:
– informarea Utilizatorilor/Clienţilor/Cumpărătorilor privind situaţia Contului lor de pe HaliKali.ro;
– informarea Utilizatorilor/Clienţilor/Cumpărătorilor privind orice activitate în Contul lor inclusiv validarea, evoluţia şi starea comenzilor, expedierea şi facturarea Comenzilor, rezolvarea situaţiilor de orice natură referitoare la Comanda/Comenzi, la Bunul/Bunurile şi/sau serviciile achiziţionate;
– evaluarea produselor şi serviciilor oferite precum şi a activităţii comerciale de promovare a produselor şi serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piaţă, de statistică, de urmărire şi monitorizare a vânzărilor şi comportamentul consumatorului;
– trimiterea de Newslettere şi/sau alerte periodice, prin folosirea poştei electronice (e-mail, SMS).
16.4. Prin completarea datelor în formularul de creare de Cont şi/sau de Comandă Cumpărătorul declară şi acceptă necondiţionat ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a HaliKali, înregistrată în Registrul de Evidenţă a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul 666666666, şi îşi dă acordul expres şi neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate şi prelucrate în scopul prevăzut mai sus la punctul 16.3.
16.5. Prin citirea Documentului aţi luat la cunoştinţă faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiţiei în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
16.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate şi expediate la adresa: Strada Castrului Roman nr. 29, comuna Drajna, judeţul Prahova, în atenţia S.C. HaliKali Trade International S.R.L., vă puteţi exercita, în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu procesate.
16.7. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate şi expediate la adresa: Strada Castrului Roman nr. 29, comuna Drajna, judeţul Prahova, în atenţia S.C. HaliKali Trade International S.R.L., va puteţi exercita dreptul de intervenţie asupra datelor, după caz:
16.7.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, în special a datelor incomplete sau inexacte;
16.7.2. transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
16.7.3. notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele, dacă această notificare nu se dovedeşte imposibilă sau nu presupune un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat.
16.8. De asemenea, HaliKali poate furniza datele cu caracter personal ale Cumpărătorului altor companii cu care se află în relaţii de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidenţialitate din partea acestora şi numai în scopurile menţionate la punctul 16.3., prin care garantează că aceste date sunt păstrate în sigurantă şi că furnizarea acestor informaţii personale se face conform legislaţiei în vigoare, după cum urmează:
– furnizori de servicii de marketing;
– furnizori de servicii de transport şi/sau curierat;
– furnizori de servicii de plată/bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piaţă a produselor şi serviciilor noastre, asiguratori.
16.9. Prin completarea în formularul de comandă pe Site a datelor personale, inclusiv CNP, în scopul activităţii de creditare, Cumpărătorul îşi exprimă expres consimţământul ca persoanele juridice cu care HaliKali a încheiat parteneriate în vederea oferirii produselor prin credit să prelucreze datele personale ale acestuia în evidenţele proprii în scopul efectuării analizei de credit şi să le transmită în vederea consultării informaţiilor înregistrate pe numele Cumpărătorului în baza de date a Biroului de Credit.
16.10. Informaţiile Cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate şi către Parchet, Poliţie, instanţele judecătoreşti şi altor organe abilitate ale statului, în baza şi în limitele prevederilor legale şi ca urmare a unor cereri expres formulate.
- FORŢA MAJORĂ
17.1. Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaţiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen şi/sau în mod corespunzător, total sau parţial este datorată unui eveniment de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.
17.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
- LEGEA APLICABILĂ – JURISDICŢIA
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între HaliKali şi Clienţi/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti române competente din Municipiul Bucureşti.